Påmelding - Tur til Dublin 2022

28. aug. Oslo - Dublin 10:00 - 11:15
31. aug. Dublin - Oslo 11:45 - 15:00

Påmeldingsskjema finner du her >>

Påmelding innen 22. juni 2022!

Pensjonistforeningen inviterer til årets høsttur som går til Dublin. Dette er en tur som byr på:

Av høydepunktene kan vi nevne:

Detaljert program mm. finner du her her: Detaljertprogram mm. >>

Påmelding må skje innen 22. juni 2022, men husk at antall deltagere er begrenset til 45 deltagere; så meld deg/dere på i tide. Dersom det melder seg flere enn 45 deltagere, gjelder som tidligere prinsippet "først til mølla". Mølla vil være tidspunkt for innbetaling av depositumet. De påmeldte får beskjed, og de eventuelt overskytende vil bli satt på venteliste og får også informasjon om dette.

Deadline for påmelding og innbetaling 22. juni 2022

Depositum ved påmelding: kr. 4 000,- pr. person til konto nr. 7133.63.00716

Restbeløpet betales senest 18. juli til konto nr. 7133.63.00716

Avbestillingsfrister:

Priser Full pris Depositum
ved bestilling
Restbetaling
senest 18. juli 2022
Medlem dobbeltrom kr 12 200,- kr 4 000,- kr 8 200,-
Ledsager dobbeltrom kr 12 750,- kr 4 000,- kr 8 750,-
Medlem enkeltrom kr 14 100,- kr 4 000,- kr 10 100,-

Husk å overholde betalingsfristen.

Det tas forbehold om endringer i valutakurser, skatter og avgifter. Endelig pris vil bli formidlet før siste innbetalingsfrist.

Reisetilskudd

Reisetilskudd for fjerntboende medlemmer vil bli gitt etter vanlige regler med Oslo som startsted for reisen. Deltagere med reiseutgifter (på billigste måte) for tilslutning på mer enn kr 250,- pr. person tur/retur får refundert 75% av reisens kostnad, maks. kr 900,- pr. person. Tilskuddet ytes ikke til ektefeller, samboere eller partnere.

Tilslutningsfly

Deltagere som er avhengig av fly til Gardermoen fra andre steder i Norge anbefales å bestille tilslutningsfly direkte fra post@espnesgold.no, eller tel.: 410 40 676 for å få gjennomgangsbillett og slippe å ta ut bagasjen og sjekke inn på nytt. Hvis det er behov for hotell, kan også Espnes være behjelpelig med bestilling.

Reiseforsikring

Alle oppfordres til å ha reiseforsikring som også dekker avbestilling i tilfelle sykdom. Forsikringen må være tegnet før påmelding og gjelde til etter avslutning av turen.

Det gjøres dog oppmerksom på at ved avbestillinger grunnet sykdom, vil forsikringer refundere alle kostnader uansett avbestillingstidspunkt.

Program for turen

Les mer om turen ved å følge denne linken:
Program for turen >>

NB

Husk gyldig pass NB! Sjekk passets gyldighetsdato (bestill snarest nytt pass om ikke gyldig i reiseperiode).

Husk gyldig vaksine mot Covid19 (sjekk alltid;https://www.helsenorge.no/koronavirus/reise/

Påmelding

Meld deg på ved å fylle inn nedenstående skjema.

Prinsippet "først til mølla..." legges til grunn. Mølla vil være innbetalingstidspunkt for depositumet.

OBS! Dersom du ikke mottar en bekreftende e-post i løpet av kort tid, har noe gått galt. Har du f.eks.: Dersom du har oppfylt disse kravene og allikevel ikke har fått e-post tilbake om at data er mottatt, send oss en e-post med beskrivelse av problemet og ditt telefon-nummer, så tar vi kontakt med deg! dnv.pensjonistforening@gmail.com

Har du spørsmål angående programmet, må du gjerne kontakte Kari Sunde, tel. 906 67 415,
e-mail: Kari.Johanne.Sunde@gmail.com eller andre i Styret.