Vårens Program 2019

VÅRENS PROGRAM 2019

For våren 2019 har vi satt sammen et program som vi håper og tror at medlemmene finner interessant og vil delta på. Vi ønsker dere vel møtt!

Nærmere beskjed vil bli sendt ut pr. e-mail til alle som er oppført med e-mail-adresse. De som mottar dette programmet pr. brev har ikke registrert e-mail-adresse hos oss og oppfordres til å sende inn denne da det letter arbeidet og sparer oss for utgifter.

Tirsdag 26. februar kl. 18:00 — Årsmøte med middag

Årsmøtet blir i Store Møtesal med etterfølgende middag og sosialt samvær i kantinen. Spesiell invitasjon er sendt ut. Husk påmelding! Til middagen ca. kl. 19:00 etter årsmøtet inviteres også ektefelle/samboer/partner.

Meld deg på årsmøtemiddagen her.
Påmelding årsmøtemiddagen

Vi har to meget gode foredrag på programmet

Ledsagere er selvsagt også hjertelig velkomne. Etter foredragene er det lunsj i kantinen. Disse foredragsmøtene er gratis og påmelding er ikke nødvendig. Det er bare å møte opp.

Tirsdag 4. juni: Dagsutflukt til Fredrikstad og Hvaler

I tillegg til vårturen til Marokko blir det dagstur med buss til Fredrikstad og Hvaler.

Første stopp blir en frokostbuffet på Roald Amundsens fødested "Tomta" på Torp. I Fredrikstad møter vi lokalguiden som reiser sammen med oss til Hvaler. Der besøker vi Ytre Hvaler Nasjonalpark og får omvisning i Skjærhalden. Det blir også omvisning i Hvaler kirke. Neste stopp er Gamlebyen Fredrikstad der ingen ringere enn tjenestejenta Marta vil vise oss rundt. Før vi returnerer til Høvik, inntar vi en tre-retters middag og kafffe på Majoren i Fredrikstad.
Invitasjon med utfyllende program og påmelding finner du her: Link >>

Høsten 2019

Onsdag 4. / torsdag 5. september

Av høstens program kan vi allerede nå annonsere at årets høsttur går til Telemarkskanalen med overnatting på Dalen Hotell. Dette blir stort, sett av datoene allerede nå.

Vi ønsker dere alle vel møtt!