Påmelding - Tur til Tyskland/Østerrike 2018

Berchtesgadener Land med Salzburg & München i TYSKLAND og ØSTERRIKE

• Tur 1: Mandag 28. mai - Fredag 1. juni 2018
  • Tur 2: Mandag 4. juni - Fredag 8. juni 2018

Det har vært kjempestor interesse for denne turen. Vi tilbyr derfor 2 turer, Tur 1 og Tur 2.
Turene er fulltegnet og den er nå stengt for påmelding.

Vi har gleden av å invitere til årets vårtur som har et opplegg som tar oss utenfor de faste "turistløypene" og der fokus er på Berchtesgaden som er grenseområde mellom Tyskland og Østerrike; men vi besøker også Salzburg og München. Programmet har blitt til ved en tett dialog mellom FRAM og Pensjonistforeningen for å skape et opplegg som burde oppfylle kravene og forventningene vi har til en slik reise

Priser:

Depositum på kr. 1 000,- pr. person må betales ved påmelding til konto 7133.63.00716

Full betaling (pris minus depositum) må skje senest 1. mars 2018 til konto 7133.63.00716

Avbestilling:

Reiseforsikring

Alle oppfordres til å ha reiseforsikring som også dekker avbestilling i tilfelle sykdom. Forsikringen må være tegnet før påmelding og gjelde til etter avslutning av turen.

Det gjøres dog oppmerksom på at ved avbestillinger grunnet sykdom, vil forsikringer refundere alle kostnader uansett avbestillingstidspunkt.

Reisetilskudd

Reisetilskudd for fjerntboende medlemmer vil bli gitt etter vanlige regler med Oslo som startsted for reisen. Deltakere med reiseutgifter (på billigste måte) for tilslutning på mer enn kr. 250,- pr. person tur/retur får refundert 75 % av reisens kostende, maks kr. 900,- pr. person. Tilskuddet ytes ikke til ektefeller, samboere eller partnere.

Tilslutningsfly

Deltagere som er avhengig av fly til Gardermoen fra andre steder i Norge anbefales å bestille tilslutningsfly direkte fra Fram Arrangement for å få gjennomgangsbillett og slippe å ta ut bagasjen og sjekke inn på nytt.

Program for turen

Les mer om turen ved å følge denne linken:
Program for turen >>