Vårens Program 2018

VÅRENS PROGRAM 2018

For våren 2018 har vi satt sammen et program som vi håper og tror at medlemmene finner interessant og vil delta på. Vi ønsker dere vel møtt!

Nærmere beskjed vil bli sendt ut pr. e-mail til alle som er oppført med e-mail-adresse. De som mottar dette programmet pr. brev har ikke registrert e-mail-adresse hos oss og oppfordres til å sende inn denne da det letter arbeidet og sparer oss for utgifter.

Tirsdag 6. februar kl. 18:00 — Årsmøte med middag

Årsmøtet blir i Store Møtesal med etterfølgende middag og sosialt samvær i kantinen. Spesiell invitasjon er sendt ut. Husk påmelding! Til middagen ca. kl. 19:00 etter årsmøtet inviteres også ektefelle/samboer/partner.

Meld deg på årsmøtemiddagen her.
Påmelding årsmøtemiddagen

Vi har to meget gode foredrag på programmet

Ledsagere er selvsagt også hjertelig velkomne. Etter foredragene er det lunsj i kantinen. Disse foredragsmøtene er gratis og påmelding er ikke nødvendig. Det er bare å møte opp.

Dagsutflukt til Hamar — torsdag 3. mai 2018

Velkommen til Hedemarken med Mammuthuset, Kirsten Flagstad museet, herskapsgården Staur med gårdhistorie, og gregoriansk sang på Domkirkeodden på Hamar.

Turen er nå åpnet for påmelding. Det vedlagte programmet byr på en rekke høydepunkter. Mammuthuset med servering av kaffe og kringle før vi fortsetter til Kirsten Flagstad museet. Lunsjen blir på den herskapelige STAUR GÅRD før omvisning med gregoriansk sang på Domkirkeodden. Her forventer vi stor oppslutning så det kan lønne seg å melde seg på snarest!

Last ned program for turen her: Hamar 3.mai 2018.

Les mer om turen her >>

Meld deg på her >>

Vårens utflukt går til:
Tyskland – Østerrike
28. mai - 1. juni og 4. juni til 8. juni 2018

Her har vi nå 142 deltagere. Påmeldingsfristen gikk ut 5. januar 2018

Vi ønsker dere alle vel møtt!