Høstens Program 2017

HØSTENS PROGRAM 2017

For høsten 2017 har vi satt sammen et program som vi håper og tror at medlemmene finner interessant og vil delta på. Vi ønsker dere vel møtt!

Nærmere beskjed og påminnelser vil bli sendt ut pr. e-post til alle som er oppført med e-post-adresse.
De som mottar dette programmet pr. brev har ikke registrert e-post-adresse hos oss og oppfordres til å sende inn denne da det letter arbeidet og sparer oss for utgifter.

Tirsdag 5. september til torsdag 7. september:
tur til Helsingør

Påmeldingsfristen er gått ut.

Vi har to meget gode foredrag, en "konsert" og julelunsj på programmet

Ledsagere er selvsagt også hjertelig velkomne. Etter seansene er det lunsj i kantinen. Disse foredragsmøtene, konserten og julelunsjen er gratis og påmelding er ikke nødvendig. Det er bare å møte opp.

Vi ønsker dere alle vel møtt!

Har du spørsmål angående programmet må du gjerne kontakte Sam C. Aase; tel.: 902 39 623 e-post: samcaase@gmail.com eller andre i Styret. Epost er nå vår viktigste kommunikasjonsmiddel, og de av dere som ikke har informert foreningen om e-postadressen bes å gjøre dette; send e-post til: dnv.pensjonistforening@gmail.com